Cari Blog Ini

[SPR Kantoi Lagi] UNDI ANDA RAHSIA ~ Tetapi Petugas PRU, Baru Sahaja Menerima Undi POS Yang Bernombor Siri !

Anak panah bertanda oren menunjukkan adalah No Siri Yang Sama [ditutup untuk keselamatan informer].

No Siri Telah Ditulis pada :- 

1- Sampul Surat Pengundian Parlimen Dan Negeri (Pink & Putih)

2- Borang 2 Parlimen Dan Negeri (Pink & Putih, Ada tertera Nama & No IC Pada Borang 2)

3- Kertas Undi Parlimen dan Negeri Adilkah bagi kami untuk mengundi.

Dimana rahsianya undi tersebut….? 

Menurut petugas SPR yang mengirim itu,beliau serba salah untuk memangkah PR disebabkan kemungkinan akan dikenakan tindakan or di CHOP pembangkang.. so apa pilihan beliau?

Jika pangkah PR. kemungkinan besar beliau ditendang untuk tugas2 yang tak memungkinkan dia memantau kerja menipu undi semasa PRU nanti..adakah dia tak perlu undi or buat undi rosak or beri 1 undi kepada BN?

                        
                   
             
 

Kawan aku (petugas spr kawasan sarawak. aku pun ada tgk juga kertas undi tersebut) pun dah dapat kertas undi sama mcm kat erapasca.com.

SPR suruh dia poskan saja kertas undi tu tanpa perlu dia diberi dakwat kekal. kalau kwn aku tak diberi dakwat kekal maksud nya. 30hb ni dia dapat mengundi sekali lagi kan?

Kita tunggu lagi 30hb nih. aku pun petugas spr jugak, tapi aku tidak ada dapat kertas undi tersebut. maybe orang tertentu saja yang dia kasi kot...

Ahah.. kan.. SPR ni PENIPU !!! Hantar surat kasi petugas SPR undi POS awal. habistu,Dakwat kekal macam mana plak?

Semuga pengerusi SPR di LANAT ALLAH dan ditimpa MUSIBAH sekiranya benar beliau menipu berniat untuk menipu atau membuat kerja menipu atas arahan umno BN.. amin.~ Sumber

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah 5 juta pengundi doakan musibah tuk Pengerusi dan Timb Pengerusi SPR dan doa ini di makbulkan...seramnya bulu roma aku...Taubatlah sebelum terlambat wahai Pengerusi dan Timb Pengerusi SPR.

azizan mohamed berkata...

Kertas undi pos dikeluarkan kepada petugas SPR yg memohon sahaja dan akan dikeluarkan nama drp daftar pemilih supaya tidak lgi boleh mengundi pd 5 Mei..jd tidak akan berlaku pertindihan mengundi berganda. Sepatutnya & harap2 begitu la... kecuali ada perancangan lain seperti tidak keluarkan nama drp buku daftar pemilih walaupun dh dpt kertas undi pos. Kalau menipu kita doakan supaya dilaknat Allah!

azizan mohamed berkata...

Kenapa perlu takut untuk undi sapa sahaja... kan demokrasi, lagipun sekarang ni hanya Kerajaan Sementara.. mana ada Kerajaan @ Pembangkang? Kita dlm proses utk memilih KERAJAAN, LAGIPUN KEMUNGKINAN SELEPAS 5 MEI 2013 PR PULA YANG JADI KERAJAAN & BN PEMBANGKANG! Takutlah kamu kpd laknat Allah, jgn takut pd makhluk!

Tanpa Nama berkata...

Tension, geram dan seumpamanyer. saya petugas pru, belum dpt kertas undi pos wpun kwn2 sepejabat dah dpt. esok tarikh mengundi awal 30 hb. ah lantakler.. kalau tak dpt jgk kertas undi..hari mengundi 5 mei ni aku p mgundi dulu. lantakler kat pusat mengundi aku tu..pandai2 la org spr cover wpun cfm tak ader.. paling kurang 3-4 jam. beratur lg, dan lokasi pusat mengundi dgn tempat aku jg mengundi 1 jam. nasibla! kenapa nak sekat hak aku utk mgundi... dahla kami asyim jd pekerja tak rela spr... dahtu nak halang hak mgundi lg. esok last day. tak ader jgk nanti biorler pgerusi spr turu. ganti tugas aku calit dakwat hitam kat pgundi!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Terbaru

 
IdaMan - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.